نرم افزار بیزاجی(Bizagi) اینک در دسترس همه

مرکز تخصصی آموزش، مشاوره و پیاده سازی نرم افزار بیزاجی(Bizagi) در سراسر ایران

نرم افزار بیزاجی(Bizagi) اینک در دسترس همه

مرکز تخصصی آموزش، مشاوره و پیاده سازی نرم افزار بیزاجی(Bizagi) در سراسر ایران

نرم افزار بیزاجی(Bizagi) اینک در دسترس همه

با انجام چندین و چند پروژه متنوع و کسب دانش و تجربه از شکست ها و موفقیت های به دست آمده در حال حاضر در معتبرترین سازمان های کشور مشغول به کار هستند و آماده به اشتراک گذاری یادگرفته های خود و همکاری با سازمان های مختلف در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار میباشد. تیم ما یک تیم چابک و متعهد در زمینه تحلیل و پیاده سازی فرآیند ها در بستر نرم افزار های BPMS می باشد. هدف ما توسعه فرهنگ فرآیند محوری در سازمان های ایرانی است.
شماره تماس جهت دریافت اطلاعات بیشتر : 66086258-021

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نرم افزار BizAgi BPMS را میتوان از وب سایت این شرکت به آدرس www.bizagi.com دریافت و نصب نمود. البته دقت نمایید که در وب سایت این شرکت چند نوع نرم افزار وجود دارد که باید نرم افزار BizAgi Studio را دانلود و نصب نمود.

بر روی نرم افزار نصب شده میتوان به تعداد نامحدود فرایند ساخت و آنرا اجرا نمود منتها نهایتاً تا 20 کاربر بر روی آن قابل تعریف است که برای مقاصد تست و آموزش ارائه گردیده است. در واقع اجازه ی استفاده تجاری از این نسخه داده نشده است و امکان استفاده از  تقویم شمسی وجود نداردولی می توان از قابلیت چند زبانه برای فارسی سازی آن استفاده نمود.

برای دریافت ماژول فارسی ساز، تقویم شمسی و همچنین رفع محدودیت کاربر با شماره 66086258-021 تماس حاصل فرمایید. همچنین وب سایت ما به آدرس www.bpmlearning.ir را برای دریافت اطلاعات بیشتر مشاهده و بررسی نمایید.

نظرات (۳)

با سلام

من از آخرین ورژن استفاده کردم

کاملا متفاوت با سایر ورژن ها است.

بسیار عالیه.

ممنونم

 

من از چندین نرم افزار مدیریت فرآیند ایرانی استفاده کرده ام ، چون مشاور تو سازمان های مختلف هستم.

از زمانی که با بیزاجی آشنا شدم به نظرم و بدون اغراق بهترین نرم افزار تو این حوزه هست و با ایرانی ها اصلا قابل مقایسه نیست

چه از نظر امکانات و چه از نظر قیمت

با سلام.
ما از ایران بیزاجی و شخص رمضانی و دلیری نرم افزار رو خرید کردیم و متاسفانه در حال حاضر با دلایل واهی پشتیبانی نمی دهندو خواستم ببینم شما از این نرم افزار پشتیبانی میکنید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی